Dag 12: Addo Elephants park | Zuurberg mountain - Reisverslag uit Addo, Zuid-Afrika van Steven Pleiter - WaarBenJij.nu Dag 12: Addo Elephants park | Zuurberg mountain - Reisverslag uit Addo, Zuid-Afrika van Steven Pleiter - WaarBenJij.nu

Dag 12: Addo Elephants park | Zuurberg mountain

Door: Steven

Blijf op de hoogte en volg Steven

30 Mei 2018 | Zuid-Afrika, Addo

Vandaag onze laatste gamedrive gedaan. Na vandaag reizen we verder en is het gebeurd met de safari tochten. Vandaag geen nieuwe soorten gezien maar wel veel meer dieren van bijvoorbeeld de olifant, buffel en zebra.

Het is een fenomeen dat zich moeilijk laat beschrijven. Je moet het gewoon zelf zien, dan is het erg indrukwekkend. Deze dieren te zien in hun natuurlijke omgeving (ook al is het geen toeval dat de drinkplekken wel mooi dicht op de weg ligt waar wij mogen rijden).

Wij genoten er intens van, deze belevenis.
Vandaag was het weer beter dan gisteren, hoewel de temperatuur nog steeds zo is dat we ons (in de open safari auto) goed moeten kleden.

Morgen op weg naar nieuwe avonturen langs de Indische Oceaan kust van Zuid Afrika.