Dag 13: reisdag van Addo naar Knysna - Reisverslag uit Knysna, Zuid-Afrika van Steven Pleiter - WaarBenJij.nu Dag 13: reisdag van Addo naar Knysna - Reisverslag uit Knysna, Zuid-Afrika van Steven Pleiter - WaarBenJij.nu

Dag 13: reisdag van Addo naar Knysna

Door: Steven

Blijf op de hoogte en volg Steven

31 Mei 2018 | Zuid-Afrika, Knysna

Reisdag dus vandaag. 375 km van Addo naar Knysna. Prima wegen, grotendeels erg rustig. Lange rechte wegen, met buiten de stedelijke gebieden weinig verkeer. Dus is het vlot en rustig rijden met de auto op de cruise control. Links rijden is overigens even wennen, maar het gaat prima.

Nu aangekomen in ons verblijf voor de komende twee nachten, en het is weer geweldig. Wij worden weer verwend met een prachtige locatie: de Elephant hide of Knysna lodge.

Bekijk de foto's voor het uitzicht van ons balkon en vanuit het bad!

Wij zijn nu echt aan de Indische Oceaan. Ik verheug me vanavond op vis, na veel vlees de afgelopen dagen.

Het is (nog steeds) prima met ons.

• 31 Mei 2018 - 18:26

Carin:

Fijn dat jullie het zo naar de zin hebben.