Dag 11: Addo Elephant Park | Zuurberg Mountain - Reisverslag uit Addo, Zuid-Afrika van Steven Pleiter - WaarBenJij.nu Dag 11: Addo Elephant Park | Zuurberg Mountain - Reisverslag uit Addo, Zuid-Afrika van Steven Pleiter - WaarBenJij.nu

Dag 11: Addo Elephant Park | Zuurberg Mountain

Door: Steven

Blijf op de hoogte en volg Steven

29 Mei 2018 | Zuid-Afrika, Addo

Een game drive (tocht met een safariauto om wilde dieren te zoeken) wordt of vroeg in de ochtend (zonsopkomst) of laat in de middag (zonsondergang) gedaan. Vandaag kozen wij voor de ochtend, het licht voor de foto's is dan mooier (vind ik).

Het was een kille start met een bui regen op de koop toe. Maar op een gegeven moment kwam de zond er toch door.

Qua resultaat zijn wij erg blij. Nummer 3 aan de lijst van de Big Five toegevoegd: de leeuw, en dat is hier blijkbaar een gebeurtenis die niet vaak voorkomt. Wij blij, erg blij mag ik wel zeggen, zie de foto's.

Natuurlijk ook nog olifanten, zebra's, buffels en andere dieren gezien zoals het red hartebeest en het aardvarken.

Verder vieren wij vakantie. Met tijd voor rust, lezen en een maaltijd zo op zijn tijd. Met alle Zuid Afrikaanse gastvrijheid om ons heen, voelt dat geweldig.

• 30 Mei 2018 - 07:31

Cuny Prins- Pleiter:

Wat indrukwekkend , zo'n leeuw vlak bij je auto!
    Fijn dat alles om jullie heen zo geweldig voelt.
    Port Elisabeth.......Zal ook bijzonder zijn !

• 30 Mei 2018 - 09:39

Gerrie:

Hoi Steven en Toos.
    Mooie foto’s hoor!
    Die leeuw heeft een flinke wind aan ze poot, geen ruzie met jullie gehad hoop ik.
    Een groet van ons beide.